مصطفی فروتن تنها

مصطفی فروتن تنها
آخرین نظرات

شوخی حاج آقا مهدوی کنی

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

یاد کلاس‌های اخلاق و ظهرهای رمضان دانشگاه امام صادق (ع) بخیر. این جمله را در یادداشت‌های خودم دیدم. ۲۱ دی ۸۳، حاج آقا مهدوی کنی به شوخی فرمودند که من الان ۷۴ سالم هست و ان شاء الله تا ۱۲۰ سالگی هم هستم و بعدش هم به بهشت می‌روم! و خندیدند و ما هم خندیدیم. پدر مهربان ما بودند و هستند.

و الان حاج آقا در بستر بیماری هستند. و من گاهی بغض می‌کنم از ناراحتی. ان شاء الله که هر چه سریعتر شفا پیدا کنند...


  • میم فروتن

آیت الله مهدوی کنی

نظرات (۴)

سلام
مطلبتان خوب بود.
وبلاگتان جالب است و امیدوارم موفقتر باشید.
متشکر میشویم اگر به این وبلاگ سر بزنید.
یک سوال...برای یک کار فرهنگی که نیتم هم همین بوده میخواستم وبلاگ آفتاب تابناک
رو لینک کنید و ما نیز شما رو حتما لینک میکنیم(هر چند ناقابل است)اگر نکردیم از بی موالاتی
ما بوده و یک پیام به یکی از مطالبم بدهید تا حتما این کار رو بکنیم.
منتظر پاسختان به یکی از مطالبم هستم.
یا علی
  • مرتضی فیاضی
  • سلام دکتر
    آخ گفتی. واقعا یاد شوخیهای حاج آقا مهدوی بخیر. این روزا خیلی حالم گرفتس به خاطر کسالت حاج آقا. نداریم مثل ایشون. خدا به حق شهدای گمنام مهمان دانشگاه شفای کامل و طول عمر با برکت بهشون بده.
    خداوند به ایشان شفای عاجل و کامل مرحمت فرماید. فقدان علما سبب ایجاد رخنه در جامعه‌ی اسلامی است. جالب اینجاست که جناب مهدوی هنوز نرفته، انسان احساس بوجودآمدن رخنه میکند, دلیلش هم دندان‌تیز کردن یک عده برای ریاست خبرگان است.
    ایشالله همیشه سلامت باشن
    پاسخ:
    البته به رحمت خدا رفتند...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.