مصطفی فروتن تنها

مصطفی فروتن تنها
آخرین نظرات

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

حدود یک سال پیش بود که سردبیری نشریه پایگاه شهید برگی یعنی «بلاغ مبین» به من سپرده شد و من هم طبق رویکردی که همیشه داشته و دارم، دنبال مطالب تولیدی و نویسنده بودم ولی تلاش‌هایم به جایی نرسید! چند ماه پیش بود که با وبلاگ آقا صادق - یکی از بچه‌های پایگاه - یعنی «سیم خاردار» آشنا شدم و دیدم که انصافا وبلاگ خوب و پرسابقه‌ای هست و مطالبش هم تا حدودی تولیدیه. چقدر حسرت خوردم که چرا نباید چنین شخصی خودش را به من معرفی کنه یا چرا من نباید زودتر این وبلاگ‌نویس را پیدا می‌کردم!

چند روز پیش، یکی از دوستان با من تماس گرفتند و خبر از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع «شهدا و نهضت حسینی» در پایگاه شهید برگی دادند. گفتند که من هم نگاهی به وبلاگ شرکت‌کنندگان در این مسابقه داشته باشم و اعلام نظر کنم. با توجه به معیارهای تعیین شده در فراخوان این مسابقه، و سایر معیارهای فنی و محتوایی که در ذهنم بود و طبق امتیازبندی‌هایی که انجام دادم، وبلاگ «سیم خاردار» را به عنوان وبلاگ برگزیده انتخاب کرده و به دوستان اعلام کردم. در نهایت هم همین وبلاگ از میان 12 وبلاگ شرکت‌کننده، به مقام اول این مسابقات دست یافت.

از طرف دیگر، چند بار آقا صادق از من خواسته بود که درباره وبلاگش و نوشته‌هایش نظر بدم.

همه اینها بهانه‌ای شد تا این کار را عملی کنم و نقدی بر «سیم خاردار» بنویسم.

مقدمتاً باید بگویم که نقد تنها به معنای بیان نقاط منفی یک چیز نیست و نقاط مثبت آن را هم شامل می‌شود. نکته دوم آنکه بعضی چیزها آنقدر سطح پایین‌اند که اصلا نیاز به نقد ندارند و همین که من این وبلاگ را نقد می‌کنم، نشان می‌دهد که حداقل‌ها را قطعا داراست.

  • میم فروتن