مصطفی فروتن تنها

مصطفی فروتن تنها
آخرین نظرات

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

موضوع تحقیق (1) درس تفسیر موضوعی/ آشنایی با منابع

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۸ ب.ظ

📋 موضوع تحقیق شماره (۱) برای درس: تفسیر موضوعی قرآن/ تفسیر موضوعی نهج البلاغه/ آشنایی با منابع اسلامی
 
  📝 ۵ آیه از آیات قرآن که در جامعه امروز (مردم یا حکومت) به آنها عمل نمی‌کنند یا ضعیف عمل می‌کنند را بنویسید و قدری توضیح دهید.
  ⬅️ تحویل به صورت کتبی حضوری یا ایمیلی یا ارسال به تلگرام بنده.
  ⏲ مهلت ارسال: حداکثر دو هفته بعد: (۱۱ تا ۱۵) اردیبهشت.
  ⬅️ برای تحقیقات معمولی حداکثر یک نمره و مواردی که نوشته خودتان بوده و عالی باشد تا ۲ نمره به پایان ترم شما ارفاق خواهد شد.

  • میم فروتن


۱) علل روحی روانی و همچنین عوامل اجتماعی بی‌انگیزگی برخی از دانشجویان در تحصیل را بررسی کنید و راه‌کارهای ایجاد انگیزه و نشاط علمی در دانشجویان را تبیین کنید.
✅ حجم تحقیق: دو الی پنج صفحه
✅ تحویل حضوری به صورت کاغذی یا ایمیلی یا ارسال به تلگرام بنده.
✅ در صورتی که مطالب کپی و خلاصه‌نویسی از منابع دیگر باشد، حداکثر یک نمره و در صورتی که مطالب، نوشته خودتان باشد، تا ۲ نمره به نمره پایان ترم شما ارفاق خواهد شد. [اگر تحقیق، نوشته‌ی خودتان است حتما این نکته را در ابتدای متن، بنویسید.]/ مهلت ارسال: تا ۱۰ اردیبهشت
۲) حداقل ۵ مورد عکس، اسلاید، اینفوگرافیک یا کلیپ هنری کوتاه مربوط به مباحث اخلاقی (همان موضوعات کتاب یا هر موضوع اخلاقی دیگر) تهیه کنید و بفرستید.
✅ در حالت عادی تا یک نمره و در صورتی که موارد ارسالی، کیفیت عالی و تعداد زیادی داشته باشند تا دو نمره به نمره پایان ترم شما ارفاق خواهد شد.
✅ تحویل حضوری در قالب CD یا فلش یا ایمیل یا ارسال به تلگرام بنده. / مهلت ارسال: تا ۱۰ اردیبهشت
+++++++
کلیه دانشجویان این درس، چه کسانی که پیش از این تحقیقات قبلی را ارائه کرده‌اند و چه ارائه نکرده‌اند، مجازند یک یا هر دوی این موضوعات را هم انجام دهند.

ایمیل: mf 65 @ chmail.ir [بدون فاصله]

  • میم فروتن