مصطفی فروتن تنها

مصطفی فروتن تنها
آخرین نظرات

12 نکته در مورد هدیه

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ
1. یکی از بهترین روش‌های ابراز دوستی، هدیه ‌دادن است.
2. پیامبر اعظم(ص)‌ فرمودند: هدیه گوش و چشم و دل را از کار می‌اندازد. پس برای رفع کدورت‌ها و کینه‌ها و حسادت‌ها به هم هدیه بدهیم.
3. امام علی(ع): به کسی که به تو هدیه نمی‌دهد، هدیه بده.
4. حضرت امام صادق(ع): هدیه سه گونه است: هدیه جبرانی، هدیه رشوه‌ای و تملق‌آمیز و هدیه به خاطر خداوند.
5. میهمان هدیه‌ای از طرف خداست.
6. عیدی گرفتن‌ها و جوایز دوران کودکی و تحصیل یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین خاطرات زندگی همه ماست.
7. عزیزان خود را با یک هدیه کوچک غیرمترقبه شاد کنیم.
8. چند بهانه برای هدیه دادن: روز مادر، زن، دانشجو، جانباز، معلم؛ هنگام عیادت از بیمار، بعد از برگشت از سفر، موفقیت علمی و ورزشی یک دوست، عید غدیر، روز تولد و ...
9. هدیه خوب، هدیه‌ای است که به کار هدیه‌گیرنده بیاید.
10. مهریه، یک هدیه واجب از طرف شوهر به همسرش است؛ با مهریه‌های سنگین، عنصر عاطفه را از هدیه نگیریم و آن را به بدهکاری مالی تبدیل نکنیم.
11. چند هدیه مادی: یک شیشه عطر، شیرینی، میوه محلی، عیدی و ...
12. چند هدیه معنوی: پند و اندرز، سخنان حکیمانه، کتاب و مجله، ابراز عشق و ...
  • میم فروتن

هدیه

نظرات (۲)

  • کامبیز یوسفی
  • سلام . اول از همه میخوام عید رو به اقا مصطفی و به همه دوستان بیننده این وب سایت تبریک بگم بعدش هم مطلب در مورد هدیه دادن هستش گر چه من دوست دارم همیشه هدیه بگیرم ولی هیچ وقت یاد نگرفتم چطوری هدیه بدم . نمیدونم ولی هدیه دادن لذتی رو در فرد هدیه گیرنده ایجاد میکنه که خدا میدونه یعنی در واقع فکر میکنم که هدیه دادن مثل یک معجزه میمونه که انسان رو از تنفر دور میکنه مطمعن نیستم درست باشه شاید من در اشتباه باشم.
    سلام علیکم
    پول ندارم و بیشتر رو نمیشم هدیه بدم چیکار کنم؟
    پاسخ:
    علیکم السلام
    شما هدیه معنوی و کم خرج بده.
    و من الله توفیق!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.