مصطفی فروتن تنها

مصطفی فروتن تنها
آخرین نظرات

ماجرای خواب علمی دکتر پاکتچی!

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۴۳ ب.ظ
وقتی عاشق علم و کتاب و تحقیق باشی خواب‌هات هم علمی می‌شه! این خاطره رو از زبان دکتر احمد پاکتچی در یکی از کلاس‌هایی که با ایشون داشتم شنیدم:
شاید تقریبا در سن 21 سالگی بودم که یک شب در خواب دیدم در یک کتابخانه خیلی کهنه و قدیمی، یک جلد از کتاب تفسیر­القران ابن ابی حاتم را به دست آورده­ام، و هر چقدر دنبال این می­گشتم که جلدهای دیگر را به دست آورم، پیدا نمی­کردم و خیلی هراسان از خواب بیدار شدم و دیدم که همان یک جلد هم نیست! تقریبا چیزی حدود ده سال بعد بود که خبر پیدا شدن یک جلد از کتاب تفسیر القران ابن ابی حاتم را دیدم و بعد از پیگیری به کتاب دسترسی پیدا کردم. این نشان‌دهنده شدت علاقه‌ای است که شاید از بدو جوانی نسبت به این متون و نوشته‌ها داشته‌ام. به هر حال الان آن یک جلد موجود است ولی بقیه تفسیر هنوز مفقود است.
  • میم فروتن

دکتر احمد پاکتچی

نظرات (۳)

وچیزهایی دیگر درباره این یگانه دوران که نوشتنش آدمی را به غلو متهم می کند!
مانند 11 روز بی خوابی کامل برای نگاشتن یک اثر؛
پاسخ:
سلام
واقعا
من شخصیّت ایشون برام جذاب شده، بیش‌تر درباره‌ش بنویسید.
حداقل یک‌پاسخی می‌دادید که گرفتارم، حوصله‌ام نمی‌شه و... که هزارتا چیز توی ذهن من دربارۀ شخصیت شما رژه نره :)
پاسخ:
فعلا فرصت چنین کاری رو ندارم ولی حتما در آینده خواهم نوشت.
ضمن اینکه من به پیشنهادات خوانندگان وبلاگم به چشم یک پیشنهاد نگاه می کنم نه یک دستور! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.