مصطفی فروتن تنها

مصطفی فروتن تنها
آخرین نظرات

در مرورگر Internet Explorer می‌تونیم آدرس سایت‌های مورد علاقه خودمون رو توی Favorites ذخیره کنیم تا نیازی به حفظ کردن آدرسشون نداشته باشیم. در مرورگرهای قدرتمند Mozilla Firefox و Opera هم لینک سایت‌های مورد علاقه رو در قسمت Bookmarks ذخیره می‌کنند. این بوک‌مارک‌ها رو می‌شه در یک فایل استخراج کرد و با فرد دیگری به اشتراک گذاشت. یعنی دوستتون هم می‌تونه آدرس‌های مورد علاقه شما رو توی مرورگر سیستم خودش داشته باشه. من توی این پست در واقع می‌خوام همین کار رو انجام بدم. یعنی فایل بوک‌مارک‌های خودم رو برای دانلود بگذارم. من این مجموعه‌ رو طی چند سال کار با اینترنت و صدها ساعت وب‌گردی تهیه کرده‌ام؛ مجموعه‌ای بی‌نظیر از آدرس سایت‌های مختلف که دسته‌بندی شده است.

.

.

 تعداد سایت‌ها: بیش از 550 سایت

در دسته‌بندی‌های: علمی (الهیات و غیرالهیات)، فرهنگی، آی تی، دانلود، خبری تحلیلی، روانشناسی-خانواده، سرگرمی، ادبی، موسیقی - نشید - مداحی، کتاب و نشریات، انجمن‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، بیرجند و...

 

 توضیحات:

  1. ممکن است به بعضی سایت‌ها دسترسی نداشته باشید. عموماً سایت‌های بخش ادیان از این دست هستند! البته مشخص است که محتوای این سایت‌ها کاملا علمی یا شاید تبلیغی است که عزیزان دل (!) صلاح دیده‌اند از دسترس عموم خارج شود.
  2. بعضی بخش‌ها مثل سایت‌های مربوط به کتاب دو قسمت شده‌اند. یک دسته که عمومی بوده‌اند زیرمجموعه دسته «کتاب و نشریات» آمده‌اند و دسته‌ای که تخصصی‌تر بوده‌اند زیرمجموعه بخش «علمی» قرار داده‌ام.
  3. بخش «علمی» خیلی قوی هست و طبیعتاً بیشتر در حوزه مورد علاقه من یعنی الهیات - علوم قرآن و حدیث هست.
  4. بخش‌های دیگه مثل «آی تی (فناوری اطلاعات)» و «سرگرمی» هم از حوزه‌های دیگر مورد علاقه من هستند که طبیعتاً این بخش‌ها هم قوی هستند.
  5. از اون جایی که من یک بیرجندی هستم یک قسمت رو به سایت‌های بیرجندی اختصاص دادم که مجموعه جالبی هست.
  6. این فایل، نسخه 1 بوک‌مارک‌های من هست. اشکالات و نقاط قوتش رو مطرح کنید تا در نسخه‌های بعدی - اگر فرصتی بود - اصلاح و تکمیلش کنم. سایت‌های جدید را هم می‌توان در نسخه‌های بعد اضافه کرد.
  7. این فایل با مرورگرهای مختلف باز می‌شه ولی برای اضافه شدن به قسمت سایت‌های مورد علاقه در مرورگر خودتون باید روند زیر رو طی کنید:


دریافت

لینک دانلود اصلاح شد.

بعد از دانلود، فایل رو از حالت فشرده خارج کنید.

 آموزش استفاده:

 در Internet Explorer 9:

روی ستاره منوی بالایی کلیک کنید. سپس روی دکمه کوچک کنار add to Favorites کلیک کنید. روی Import and Export کلیک کنید.

.

.

Import from a file-->Favorites--> انتخاب فایلی که از اینجا دانلود کرده‌اید.

 بعد از این مرحله، بیش از 550 سایت با دسته‌بندی‌های خود به Favorites مرورگر شما اضافه خواهد شد.

در Mozilla Firefox:

Bookmarks--> Show all Bookmarks--> Import and Backup --> Import Bookmarks from Html --> انتخاب فایلی که از اینجا دانلود کرده‌اید.

 بعد از این مرحله، بیش از 550 سایت با دسته‌بندی‌های خود به Bookmarks مرورگر شما اضافه خواهد شد.

این پایگاه داده در سایت سافت‌گذر ثبت شد. لینک

نظرات (۲۵)

مطمئنم به کار دوستان الهیاتی خواهد خورد
بسیار ممنونم
موفق باشید
سلام
دستت درد نکنه آقا مصطفی. راستی هنوز تنها هستی یا اینکه از تنهایی در اومدی؟ :)
____________________________
سلام
خواهش می کنم.
دراومدیم!
  • شاگرد شما
  • دکترجون سلام
    ....
    ___________
    سلام آقای پلیس!
    شاگرد چیه پهلوون؟ تو عزیز دلمی. همکارمی.
    سلام:
    آقا دستت درد نکنه
    باز هم ادامه بده.
    cheshmeto bebusam mohandes
    به نام یزدان بخشاینده بخشا
    درود
    باید مجموعه‌ی جالبی باشه
    زیاد از مغزت استفاده کردی ، یهو نپکه !
    _______________________________
    نه عزیزم. تا شما هستی ما خیالمون راحته.
    بابا دمت گرم جون هرکی دوست داری یه چندتا اس ام اس بیرجندی بزار تو این وب سایتت دیگه!
    سلام جیگر طلا
    دستت درد نکنه
    راستی چه خبر از بازار بخاری و وسایل گرمایشی؟
    دکتر! لپتو بخورم
    _____________________________________
    سلام اسماعیل عزیز
    خواهش می کنم.
    سلامتی. اونم ردیف شد!
    ای شیطون!
    دلم برات خعلی تنگ شده.
  • محمدشفیع علامه
  • سلا دوست عزیز ازاینکه بوک مارکهای خودت رو برای استفاده دیگران درختیارگذاشتید بسیارسپاسگذارهستم کارفرهنگی بسیارجالبی انجام دادی خیلی استفاده نمودم دوست عزیز امکان داره روش درست کرده بوک مارک به صورت این فایل شما دراختیارمابگذاری اگه لطف نمائید بسیارممنون می شوم دوست جوان امیدوارم هرروز بهتراز دیروز باشی انشاءالله
    __________________________
    سلام دوست گرامی
    از لطف شما متشکرم.
    این کار خیلی ساده است.
    در فایرفاکس، شما ابتدا هر سایت جالبی که دیدید، روی صفحه راست کلیک کنید و Bookmark This Page رو انتخاب کنید.
    بعد اینها رو دسته‌بندی می‌کنید.
    بعد، از منوهای بالای صفحه
    Bookmarks–> Show all Bookmarks–> Import and Backup –> Export Bookmarks to Html
    سلام
    ممنونم
    موفق باشید
    سلام جای امثال شما در دانشگاه امام صادق علیه السلام و انجمن علمی آن خالیه . نیستی ببینی که چه فضای یخ زده ای بر اکثر بچه ها غالب شده.
    موفق باشید یاعلی
    _____________________
    سلام
    خوش آمدید.
    دلم تنگه برای انجمن علمی.
    برای بچه‌های فعالش.
    برای اونایی که کلی درس گرفتم ازشون.
    البته زمان ما هم یک عده محدودی فعال بودند و کارها روی دوششون بود.
    ولی شما هم تقوموا لله مثنی و فرادی
    سلام
    به بی راهه خوش آمدید.
    سلام
    آقای دکتر
    چه خبر ؟ حالا شما بگید ، نه خبر !
    متشکر از تعاریف شما
    منو شرمنده کردید
    بیا مادر ؛ کفن پوشان به جسم پر گناه من/
    مرا آهسته خــاکم کن، تو ای تنها پناه من/
    اگه پرونده شد بسته ، منم مــادر شوم خسته/
    برو آهسته آهسته ، که مرغت از قفس جسته/
    توشادی کن به مرگ من ، تا اینک کنی شادم/
    خداحافظ؛ که من رفتم، ولی گاهی بکن یادم/
  • مجتبی فروتن تنها
  • سلام
    من چند روز است تحت تاثیر حرکت عارفانه شما جوی اشک چشمانم جوشان است و دیگ کوچک دلم سوزان و خروشان ، مرا دریاب ای دوست قبل از آن که مرا از دست بدهی ..
    سرمه ای سوی کوی مستی ام در راه کن / گوسفندان تا نی ام پروار کن !
    یامهدی
    ای چشمه نور، انشعاباتت کو..؟
    ای خانه ات آباد،خراباتت کو..؟
    در شهر نشانه ای زتبلیغ تو نیست..!
    ای عشق،ستاد انتخاباتت کو..؟
    دانلود نمودیم و مشاهده فرمودیم / ممنون
    بنام خدای مهربان / سال نو هم مبارک. انشاالله به شادی و سلامتی.
    بنده از جنابعالی تشکر مینمایم...
    ولی دکتر مطمئنین اینا همه شونه؟
    پ خصوصیاش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    سلام!
    نخند که مرده این خنده های ملوستم دکتر...
    پاسخ:
    سلام
    جان?!
    سلام دکتر جان دمت گرم عالی بود حرف نداره خیلی خوب جمعو جور کردی خدا خیرت بده دکتر جان شما یاهویی هم هستین اگه هستیم مارو هم اد کنید با تشکر mi.shahi idyahoo:
    در اپرا چطور اضافه میشن؟
    پاسخ:
    در Opera
    Bookmarks…>> Manage Bookmarks….>> File…>> Import Netscape/ Firefox Bookmarks...
    با عرض سلام
    آقا وقتی من بالای لینک دانلود کلیک میکنم دوباره صفحه اول وبلاگ ظاهر میشود
    تشکر از وبلاگ زیبای تان!
    پاسخ:
    سلام و احترام بابت نظرتون
    لینک دانلود اصلاح شد.
    ممنون از اطلاح تون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.